Km-Stand | Onderhoud |
---|---|
89000 | Staalomvlochten remleidingen voor |
89000 | Standaard halogeen kaars vervangen door H4 Bi-Xenon |
91520 | 20W50 3.75 Liter |
97177 | 10W40 (winter) + oliefilter |
97351 | Bougies, Luchtfilter |
100150 | Voorvorkkeerringen + olie SAE20 |
100414 | Setje nieuwe banden |
101110 | Remblokken + luchtfilter |
101528 | Hoofdremcylinder gereviseerd + remvloeistof vernieuwd voor & achter |
108856 | Balhoofdlager vervangen (Kobra Motorgarage) |
108856 | Bougies |
111439 | Voorvorkkeerring Links + olie SAE20 |
111439 | Vorkbout linksvoor vernieuwd |
117000 | Remblokken + Olie |
117000 | Achterveer vervangen (HK-Suspension, Tiel) |
117000 | Voorvorkkeerringen + olie SAE20 |
117446 | Luchtfilter, kleppen + afstelling |
118980 | Koelvloeistof |
119024 | Bougies |
121059 | Cardan + Versnellingsbak olie |
122014 | Voorvorkkeerringen + olie BMW* |
122129 | Banden Roadtec Z6 (achter) Z8 (voor) (Boksmotyre) |
122193 | Bougies (was niet nodig) |
123042 | Ingeruild. |
* BMW vorkolie is volgens mij SAE5. Bevalt me niet zo goed. SAE20 maakt voorvork wat langzamer.
Olie
De motor lust een behoorlijke slok olie. Regelmatig(!) controleren en wat bijvullen.
Afhankelijk van het gebruik (duitse snelweg, woon/werk of dagje touren) is het verbruik heel verschillend.
20W50 voor de zomer. Voor de winter 10W40 anders krijgt de accu bij echte koude de startmotor niet rond.
No comments:
Post a Comment